Promenad.

{ 2009-05-2814:34:19 } Dagbok | 2 kommentarer


Jag, Julia och Emma gick ut efter att vi givit Julia lunch. Målet för promenaden blev hennes och Patriks nya lägenhet som dem flyttar in i nu under sommaren någon gång. Det var en bit och då och eftersom Emma skulle iväg och titta på ett nytt jobb så tog vi tvärbanan en station, så vi gick inte hela vägen. Lägenheten ligger ungefär vid Henriksdal så det blev en bra bit i alla fall. Tror vi var ute och gick i alla fall i 40 minuter eller något. Tog Urban vagnen idag eftersom den har bättre regnskydd, gud vad jag älskar den vagnen. Tror jag ska börja använda den lite mer faktiskt. Julia sov i alla fall hela promenaden, vaknade efter en timme när vi var tvugna att bråka lite med henne för att få fram Emmas väska som låg under vagnen. På vägen hem så stannade jag till vid Ringen och köpte med mig thaimat hem till lunch. Hade tänkt att äta där men när jag stod där så kände jag hur jag bara ville hem till Timothy så tog med mig istället. Nu har jag precis ätit och vi kollar på "What Women Whants" samtidigt som det ska sorteras tvätt. Vill verkligen få ordning här hemma nu, jag är så trött på det här. Ska iväg och handla lite frukt och grönt sen också så det ser hemtrevligt i köket. Klockan fyra så ska vi med min pappa och titta på stora lägenheten, jag vill verkligen flytta!



Julia äter mumsig riskaka med äppelsmak här hemma






 





Kommentarer
Postat av: Mich & Leon

Åh det är ju nu ni ska titta lägenheten!



RING MIG RING MIG RING MIG!

Går ju inte ringa hem till er, fixa telefonen sötaste puckon!



Love ya darling! Miss ya...

2009-05-28 @ 15:45:07
URL: http://michaelaslife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur go som helst. Men har gråtit precis innan fotot togs? Jag anar en liten tår i ögat.

Puss

2009-05-29 @ 16:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December