Sammanfatta.

{ 2009-05-2510:25:02 } Dagbok | 0 kommentarer


Jag har inte bloggat någonting på hela helgen i princip så jag tänkte att jag skulle sammansfatta lite.

Vi åkte som sagt till Nyköping på torsdagen, mötte Sofie och Tessi på Donken i Sköndal och sen så bar det av i partybilen. Det lyssnades på bra musik, sjöngs, dansades och skrattades i stora mängder.
Vi kom frem till hotellet ungefär vid halv åtta. Vi var där först, chillade i hotellets lobby medans vi inväntade alla andra. Vi fick våra rum, jag, Lulu, Sofie och Tessi i ett rum. När vi gjort oss hemmastadda så möttes vi allesammans vid sofforna vid hissarna för att fixa med hår och tagga till, så himla mysigt. Jag älskar verkligen alla tjejer!
På fredagen så åkte vi från hotellet klockan kvart över nio, efter en god frukost. Vi kom till hallen, fick vårat omklädningsrum och sen bar det av till förträningshallen. Vi värmde upp, gick igenom byggen lite och sen så var det förträning. Det gick grymt bra och efter den så fick vi lunch. Rullade i Mickans bil till skolan där det serverades lunch, skolmat blev det och jag kände mig som tio år igen typ.
Tillbaka från lunchen så var det invigning, nu var det verkligen igång skulle man kunna säga. Vi tog det lugnt, byggde igenom lite till och sen var det helt plötsligt vår tur. Det finns nästan ingeting som går upp emot att höra publiken jubel när vi kommer in på mattan, jag fylls av sån glädje. På alla träningar som vi har så kan programet kännas hur långt som helst men när man står där inför dommare och publik så går allt som i ett nafs, jag hade så grymt roligt.
Efteråt så var det lite blandade känslor och när speakern ropade upp vår klass på prisutelningen så satt nerverna utanpå kroppen vill jag lova.  Trean ropades upp, Twisters Cheer Elite (som jag tycker har blivit så himla duktiga!), tvåan (vi satt alla och höll andan för hade trodde nog mest på den placeringen..) Dragons... Vid det tillfället så är jag helt tom på ord och känslor! På första plats... Haninge Power Cheer and Dance Eagles!! Vi bara hoppar upp allesammans, glädjen bar bubblar och jag hoppar upp och ner som en groda. Jag trodde inte att det var sant! Fick medaljen, det togs bilder och sen så bar det av tillbaka till Sthlm. Höll på att somna i bilden men höll mig vaken. Halv tio så somnade jag sött i min säng.
Var och hejade på underbara Power både lördag och söndag också, vilken helt otrolig förening vi är, ingen annan skördade lika många medaljer. Älska POWER!
Det har varit en helt fullspäckad cheer-helg verkligen. Längtar så otroligt till EM nu!




Eagles med välförtjänade guldmedaljer








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December