Shoppade.

{ 2009-05-1121:17:49 } Dagbok | 1 kommentarer


Efter lunch så åkte jag och Julia in till stadens sus och dus för att träffa Michis och Leon. Skulle ge lite grejer som sagt och sen så är det alltid underbart kul att vara med dem båda.
Vi drog en repa på stan. Julia fick som vanligt lite kläder, det är som om jag inte kan hålla mig. Jag sa innan vi fick barn att jag inte skulle handla så mycket kläder till vår dotter men nu är det helt annorlunda. Att handla till henne är bland det bästa jag vet. Nu har jag i och för sig lite rättt att handla till henne, det är nämligen sommargarderoben som inhandlas nu. Har hittat butiken som jag ska handla typ allt i!
Handlade lakan till familjen också, blå till mig och Timothy och rosrandigt till Julia. Kommer bilder imorgon för det blev lite tight med Julias läggning och fotografering.
Efter shoppande så åkte vi hem till oss, gjorde pasta med god kycklingsås. Det blev verkligen lyckat, vi åt upp allt. Efter maten så skjutsade Timothy ML till Södra Station och jag gjorde iordning lite här hemma och även Jullis.
Julia somnade vid åtta idag, hon är så himla duktig på att somna helt själv nu. Förut så ropade hon några gånger men nu somnar hon helt själv utan några problem. Hoppas hon får sova gott hela natten.
Älskade Timothy klippte sig idag också, oj så snygg han blev. Får nog hålla hårt i honom i sommar så snygg han är. Han cycklar ju till jobbet nu, det tar ungefär 30 min. Såklart så cycklar han hem också, älsklingen får motion. På vägen hem så köpte han Ben and Jerrys till mig också, idag blir det Boheimian Rasberry till sista avsnittet av Tonårsliv!
Kram på er alla!






Kommentarer
Postat av: Berit

Vad gullig han är din sambo som kommer hem med godis till sin älskade. Du skriver så rart så man riktigt känner hur trevligt ni har tillsammans. Njut av livet det gör vi.

Kram till er MrsBettan

2009-05-11 @ 23:15:05
URL: http://mrsbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December