Shopping.

{ 2009-05-2619:08:03 } Dagbok | 2 kommentarer


Runt elva så åkte vi in till stan för att träffa Michis och Leon. Åkte fört till Odenplan och kollade lite Nova Star kläder, Michis hittade jeans men jag fick inte med mig något därifrån. Vi åkte sen 2:an till Stureplan på jakt efter sandaler till Julia, Michis hittad till Leon vid Odenplan.
Jag hittade till slut på NK, fina Havaians. Hon är så himla cool i dem!  Fick med mig lite sommarkläder från H&M och Lindex också. Julia har dåligt med sommarkläder eftersom hon var så liten förra året så kan hon självklart inte ha dem längre. Vi skilldes åt, Michis och Leon skulle på picnic med dagmamman och alla andra barn, kul när dem hittar på sånt tillsammans tycker jag. Hoppas det blir sånt på dagis sen också.
Jag och Julia åkte hem, Julia var hur jobbig som helst och ville ingenting, tror hon hade suttit för länge i vagnen. Direkt när vi kom hem så gick vi därför ut i parken med Timothy. Gungade och lekte i sandlådan.. Skönt för prinsessan att springa av sig.
När vi var i parken så såg jag massa som cycklade och kom på att vi skulle införskaffa en cyckelbarnstol, så vi åkte till Sickla. Hittade en på TEAM Sportia, handlade också en solhatt och en långärmad till Julia på Polarn och Pyret. Långa ärmar är bra på sommaren när man ska skydda dem små lite från solen. Dem har en tröja som är supertun med längärmad på Polarn så nu har Julia den i både röd- och vitrandig och gul- och vitrandig.
Kom på att jag måste kolla alla mina räkningar nu, jag hatar räkningar... Innan jag går så läggs här in lite pics på gullungen! Enjoy! (Var inte oroliga att hon är i kortärmat, jag smorde in henne med solskyddsfaktor 60 innan vi gick ut på all bar hud...)



















Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C

Jättefina skor!

Finns det verkligen iiiinga kvar? Tänkte för min lilla :)

2009-05-26 @ 21:02:55
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: Mommo

Herregud så näpen hon är! Vilka dockskor!

Kram på Er

2009-05-27 @ 11:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December