Solsken.

{ 2009-05-0808:32:13 } Dagbok | 2 kommentarer


Vaknade av att solen lyste igenom perisenerna och i mitt aniskte. Trodde inte alls att klockan var mycket men när jag tittade så var hon hela åtta. Julia har sovit hela natten i sin egen säng. Hon har hostat endel men aldrig riktigt vaknat på riktigt. Så himla skönt för lilla prinsessan att sova ordentligt.
Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, kanske parken Fyren blir bra? Köpa med sig lunch och sätta sig där. Få Julia att somna i vagnen och sen läsa en god bok i solen?
På fredagar brukar vi ju ha Michis och Leon här för Talang-mys. Idag blir det icke så utan hon ska till sin gulliga mormor och mysa på, men imorgon måste ni komma hit vi saknar Er! Känns helt tomt här hemma när dem inte är här, som om det är något som saknas. Du är min absolut bästa vän Michis, there is no way to describe my love for you!
I helgen ska jag jobba också, tråkigt eftersom Timothy är ledig den här helgen. Vi går verkligen om varandra vad det gäller jobbandet!
Julia sover fortfarande så jag tänkte att jag skulle ta mig en skål Kellogs Special K och titta på Nyhetsmorgon nu.. Ha en bra dag i solskenet!



Kommentarer
Postat av: Mich & Leon

Ååh, älskling! Love you to!



Men passa på att mysa med Timpa nu när jag inte ska komma, haha. Ni får lyxa till och det fira er två!

2009-05-08 @ 09:29:44
URL: http://michaelaslife.blogg.se/
Postat av: Nettan

Ha en skön helg !

2009-05-08 @ 10:44:53
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December