Sommar.

{ 2009-05-2609:03:44 } Dagbok | 1 kommentarer


Igår var det ju typ sommar ute, hade shorts och t-shirt på mig hela dagen. Hängde i Rålis med Michis, Leon, Nicole och Chloe hela dagen. Det var så grymt skönt, vi handlade god picnick i Västermalmsgalerian så fick barnen springa runt i gräset.
Efter det så åkte vi inte till stan, Nicol och Chloe skildes vi dock ifrån vid Fridhemsplan. Vi kollade på sandaler till de små liven, dem blir så varma om fötterna. Hittade inga igår men hoppas på ett lyckat försök idag.
Timothy jobbade natt inatt också så jag och Julia sov helt själva. Jag tycker inte om att sova utan honom alls, älskar att ha honom vid min sida. Han ligger och sover nu så ska han jobba inatt också. Men han är i alla fall hemma till middagen, ska göra spagetti och köttfärssås ikväll. Vi var och handlade på Willys igår så nu har vi allting hemma för veckan. Har planerat mat fram tills fredag i alla fall.
Nu ska här ringas Michis och se om dem är vakna där hemma! Have a lovely day!



Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha en bra dag i solen !



kram

2009-05-26 @ 10:05:32
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December