Tre rätters till lunch

{ 2009-05-0420:40:19 } Dagbok | 2 kommentarer


Idag så har vi varit på lunch hemma hos Michis mormor! Kom dit vid strax innan tolv, det gick smidigare än vad jag trodde att åka dit. När vi kom dit så fick barnen mat och sen så somnade dem sött i sina vagnar. Tur var det, vi kunde då verkligen njuta av den goda maten. Kära Berit hade lagat tre rätters. Till förrätt så blev det god paprikasoppa med färska räkor till (ska verkligen göra den någon gång), till huvudrätt så blev det någon form av majs och chilipag. Den var riktigt mumisg, tyvär så orkade jag inte äta upp allt. Till efterätt så blev det panacotta med hjortron, mumma. Till detta så fick vi även ost, åt min favoritost. Vet inte vad den heter, ska ta reda på det, den är hur god som helst. Jag tror inte att jag har varit så mätt på länge faktiskt. Jag tackar så otroligt mycket.
Efter detta så gick vi förbi en park så att barnen fick leka av sig lite innan det var dags att åka hem. Nu har vi myst här hemma, Julia somnade precis. Vi kollar på Färjan... Ska äta lite Ben and Jerrys nu, strawberry cheescake. Har aldrig provar den men har fått för mig att den är god!
Det här har verkligen varit en toppendag, är så glad att jag har dig Michis!




Spanar när dem höll på nere i trädgården




Berit och dem små sötnosarna



Jullis i sitt esse




Kommer bli fint i deras trädgård sen vill jag lova







Kommentarer
Postat av: Mich & Leon

Love ya darling!

2009-05-04 @ 21:09:04
URL: http://michaelaslife.blogg.se/
Postat av: Mich & Leon

Call me tomorrow!

Ringde när du just hade lagt dig och Timpa skulle be dig ringa mig i morgon om han kom ihåg. Hmm, gjorde han?



Natti love!

2009-05-04 @ 22:58:01
URL: http://michaelaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December