Valborg.

{ 2009-05-0109:50:29 } Dagbok | 0 kommentarer


Valborg tillbringade vi hemma hos Timothys föräldrar som sagt. Vi grillade gott och gjorde god sallad till.
Klockan åtta så gick vi för att titta på brasan, gid så mycket minnen. Brasan var jättefin, Julia som var vaken fick fiska fiskedamm (för Leon också) så träffade vi Jesper, Jossefin och Hugo.
Efter brasan så åkte vi hem igen, alltså hem till oss, och gjorde god efterätt. Det blev jordgubbar med smält vit choklad och vaniljglass till.
Sen måste jag ju berätta att Julia inte sov någon middag igår alls. Jag försökte verkligen att få henne att somna i fyra timmar på dagen. Till slut så gav jag upp och tänkte att hon fick somna tidigare på kvällen. Men icke.. Bruden var vaken till halv tio hon. Då somnade hon i och för sig som en stock men hon sov lite oroligt under natten. Tror att hon har någon typ växtvärk eller något, det bara kryper i kroppen på henne.
Nu ska jag klä på Julia så ska vi iväg till Skansen! Hoppas Timothy följer med men han har sån pollenallergi så han kanske stannar hemma!



Barnen myser vid brasan




Leon-gull



Julia-bus



Kö till fiskedammen




Julia fiskar, hock fick napp också!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December