Visningen.

{ 2009-05-1514:18:40 } Dagbok | 0 kommentarer


Tror att det gick ganska bra, han verkade tycka lite om den i alla fall men han verkar också konstig så man vet ju aldrig. Julia och jag tog en sväng till Globen när hon skulle sova, jag var tvungen att handla nya stumpor. Har ju tvättstugan nu egentligen men det är så mycket så jag tror inte att jag kan bära ner det själv. Kan ju sortera allting så att det blir lättare att tvätta imorgon kanske. Någon dag måste jag i alla fall göra det, jag bara skjuter upp det hela tiden fy sjutton.
Funderar på om jag och Julia ska gå ner till Konsum och handla lite mellis till henne också och sen så kanske hon får äta det i parken. Vill bara ut och njuta av solen, det var varmare än vad jag trodde idag.
Idag blir det nog Vegabaren till middag tror jag eftersom att träningen inte slutar förens åtta och jag tror inte vi hinner handla och laga mat innan den börjar klockan sex. Vet inte ens vad Timothy vill ha liksom och då är det svårt, han är lite trög på att bestämma sig ibland.
Nej, nu ska jag ut i solen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December