Walle.

{ 2009-05-1615:00:40 } Dagbok | 1 kommentarer


Det var riktigt häftigt på hundtställningen, kom dit vid elva. Det var massor med hundar, stånd där dem sålde massa saker och hur mycket människor som helst. Trodde inte alls att det skulle vara så mykcet folk.
Hittade i alla fall Michis och Nettan nere vi ringarna. Eftersom jag aldrig varit på sånt här förut så var allting nytt men efter en kort förklaring av Michis så kändes det som om jag i alla fall hängde med lite.
Dem gick som olia ronder skulle man kunna säga och vinnaren gick vidare till nästa. Walle vann sin första, sin andra (andra blev han bäst i rasen) sen kom han trea i gruppfinalen. Bra jobbat både Walle och Nettan.
Efter det så gick jag och Michis med barnen till Norra Sköndal och tog bussen till Gullmarsplan. Tror att det tog oss kanske 40 minuter att komma hem. Väl hemma så blev det en snabb kisspaus och sen ut i parken. Det är ju så otroligt väder, nu när vi har gått in så känns det som om man typ slösar på väder om nu förstår vad jag menar.
Nu ska jag i alla fall sortera tvätten som jag tvättade i morse och sen så ska vi sammanstråla med min pappa för att handla till middagen ikväll. Vi ska grilla, kan man göra annat när det är såhär fint väder liksom? Sen ska vi baka god kaka till efterätt, lite godis blir det säkert också, det måste man ha när det är Eurovision. Ska packa ner pyjamas och välling till prinsessan också, eftersom Eurovision inte börjar förens klockan nio så kommer barnen få somna i vagnarna eller något sånt hos pappa. Höres senare allesammans.




Nettan och duktiga Walle







Kommentarer
Postat av: Nettan

My god, vilken hemsk bild du har satt in. Ha ha !

Kul att du kom och tittade.

Även om man inte förstår alla turer fram och tillbaka är det kul att bara sitta och titta på folk och hundar. Tycker jag i alla fall.



Hoppas det går bra ikväll på genrepet.



kram och jättelycka till i helgen.

2009-05-19 @ 18:47:57
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December