Är med Fanny.

{ 2009-11-0719:02:04 } Dagbok | 1 kommentarer


Idag var det jobbet som gällde. Jag och Angelica hade massa att göra hela dagen. Tror vi hade någon kund i kassan HELA tiden.
Fanny, Timothy och Julia kom och hämtade mig i Tyresö. Vi gick runt i centrum och letade farsdagpreset till pappa. Vi hittade något som han verligen vill ha OCH är praktiskt. Vi handlade mat på ICA och när vi kom hem så började jag laga direkt. Det blev lövbiff fylld med gräddost och skinka, panerat i vetemjöl ägg och ströbröd. Till det så serverades det potatiskroketter (Fanny och Timothy som ville ha), ärtor och gräddsås. Det blev riktigt mumisgt. Efter maten så mosade jag och Julia en kokosboll i Fannys ansikte, bara sådär helt random. Hur kul som som helst!
Nu ska jag mysa med familjen, kolla på film och slå in pappas paket. Det som jag och Julia köpt till Timothy är redan inslaget men måste fixa kortet till. Vi ska kolla på någon Disneyfilm tror jag, äta lite chips. Trött är jag också så kommer säkert somna tidigt. Njuta av lördagskvällen nu allesammans.




Fanny har kokosboll i hela anisiktet







Kommentarer
Postat av: Carro

Hahaha, alltså...Värre än Alicia!

2009-11-12 @ 13:11:16
URL: http://aliciasmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December