Bak...

{ 2009-11-2919:54:37 } Dagbok | 1 kommentarer


Okej jag lovade ju att det skulle bli bloggande igår men bakningen drog ut på tiden och det blev sent. Vi gjorde Julias pepparkakshus men ångrade oss så Michis och Leon kom tillbaka idag och då fixade vi det klart. Riktigt bra blev det...
Danne var här och hjälpte Timothy och måla också. Nu blir det vitt i hela lägenheten och oj så bra det kommer bli. Är inte riktigt klart men man ser redan nu att det kommer bli perfekt. Jag riktigt längtar tills jag får städa och fixa här hemma när det är färdigmålat.
Nu sitter pappa här och tittar på El Classico. Jag har inte tittat riktigt ordentligt på TV på länge märker jag, har också kommit på att jag inte saknar det heller. Julskivorna har spelats flitigt här hemma hela helgen.
Nu ska jag mysa med Julia, ge henne välling och sen blir det väl till att plocka undan här hemma tror jag. Julia och Leon har röjt här hemma i två dagar så nu kan ju tänka er hur det ser ut. Plus att vi har bakat och målat, man kan kort och gott säga bombnedslag hemma hos oss.








Julias alldeles egna pepparkakshus







Kommentarer
Postat av: carro

åååh :D

2009-11-30 @ 13:59:06
URL: http://aliciasmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December