Ganska skön dag.

{ 2009-11-2419:51:40 } Dagbok | 4 kommentarer


Idag lämnades Julia på dagis klockan åtta och jag åkte ut till Tyresö för att jobba. Idag skulle jag jobba mellan nio och ett, bara fyra timmar så då alltså ingen rast. Trode att det skulle vara en mupptid men det visade sig vara ganska skönt. Åkte efter jobbet in till stan och mötte upp Michis och Leon. Åt lunch på Max och dem åt hallonpaj med mjukglass.Vi åkte efter det till dagis och hämtade Julia. Vi tog tunnelbanan tillsammans, skilldes åt i Gullmarsplan. Jag och Julia åkte till Timothys jobb för att sedan åka och handla mat. Michis och Leon åkte hem. Det blev bara en kortis tillsammans vilket var lite tråkigt, ibland så blir jag lite trött på vardagen.
Till middag gjorde jag i alla fall egna färsbiffar med eget potatismos och brunsås. Julias farmor kom över och åt också! Nu sitter vi framför tvn och tar det lugnt. Ska spackla lite här hemma inför "renoveringen" som ska göras här hemma. Ska nog ta mig ett päron också. Jag är så stolt över mig själv, jag är alltid den som faller för att handla godsaker typ som choklad. Idag stod jag emot... Köpte som sagt frukt istället för godis. Måste tänka lite på vad man äter ju.





Kommentarer
Postat av: Michis & Leon

Jaja bara för att du är duktig och nyttig fast du inte behöver.

Jaha och nu är jag bara tjock... Ska spotta ut godisen och ta ett päron jag också.

2009-11-24 @ 20:21:51
URL: http://michaelaslife.blogg.se/
Postat av: Michis & Leon

Leon vill att Julia ska sova över här!

Som jag skrev på min blogg..

2009-11-24 @ 20:26:53
URL: http://michaelaslife.blogg.se/
Postat av: Michis & Leon

Haha, terror! Michis-terror.. som vanligt..? Hehe.

2009-11-24 @ 20:27:18
URL: http://michaelaslife.blogg.se/
Postat av: Michis & Leon

LOOOOOOOOOOOOOOOOVE YOU!

2009-11-24 @ 20:27:48
URL: http://michaelaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December