Har varit i Örebro.

{ 2009-11-1610:23:32 } Dagbok | 0 kommentarer


Får börja med att be om ursäkt för den dålig uppdateringen. Vi har varit i Örebro hos mamma och hennews familj hela helgen.
Vi åkte på fredag förmiddag, kom fram vid två. Det blev god fika med hemmabakade bullar och te. På kvällen tog vi en promenad till där det var fullt drag. Det var Kulturnatt med massa olika uppträdanden. När vi promenerade hem vid sju så somnade Julia i vagnen. Väl hemma la vi henne i sin säng och så åts det god middag framför Idol. Skönt att Eddie åkte ut tycker jag.
På lördagen så tog vi det lugnt på morgonen, tog oss sedan in till stan och åt lunch. God carbonara och sen en liten bakelse till efterätt. Vi vandrade runt lite på stan, jag köpte en lampa och lamoskärm som nu står så fint i vardagsrummet.
Klockan halv fyra så läste mamma sagor på slottet. Det var en bokmässa där och hon skulle läsa sagor i ett utav tornen. Det var super, Julia hade lite svårt att sitta stilla men när det togs fram kritor och pappar så gick det bra att sitta stilla.
Vi åkte sedan hem och det börjades med mat. Potatisgratäng med kälknöl, mumma... Vi spelade Rita och Gissa, jag och Timothy vann med hästlängder. Vi var bara bäst helt enkelt.
Igår, söndag, kom Frida och Totto också. Vi gick på promenad och sen blev det god brunch. Nästan lite som julbord faktiskt, jag ÄLSKAR det. Vi åkte hem vid sju i hopp om att Julia skulle somna i bilen men icke. Hemresan gick bra i alla fall och Julia somnade som en stock när vi kom hem. Det har varit en helg fullt med röj för henne, och uppmärksamhet. Eftersom jag och Timothy är två stora ulver så glömde vi såklart kameran, jag är så himla ledsen.
Nu ska jag snart göra lunch till Julia, plocka undan lite här och sen åker vi till Farsta för att gå på Tuben. Jag packar ner kameran redan så kanske jag får några bra pics att bjuda på ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December