Helgen avklarad.

{ 2009-11-2221:24:19 } Dagbok | 2 kommentarer


Vill först och främst tacka den anomnyma person som kommenterade mitt förra inlägg. Det värmde verkligen och ska ha det i åtanke framöver!

Helgen bestod mestadels av jobb. Vi hade väl sådär lagom mycket att göra. Dagarna gick sakta men när man väl kommer in på sista timmen och börjar tänka på hur mysigt man ska ha det med familjen hemma sen så bara flyger tiden iväg.
Pappa var här på middag igår, pasta med god tomatsås och fetaost blev det. Jag och Timothy hade köpt godis som vi åt till Robinsson. Alla har ju pratat om att det här ska vara en speciell säsong men jag tycker den började som alla andra. Aja, det kanske blir annorlunda sen! Jag somnade i alla fall så jag såg inte vem som åkte ut. Kröp ner i sängen vid tio.
Idag, jobb igen. Var väl som lördagen i princip. Pappa kom och hämtade mig efter jobbet. Där hemma var Julia med Fanny för Timothy hade match. Vi åt god hemmagjord pizza och sen fruksallad till middag. Det var supergott, jag älskar fruktsallad. Petra var där och åt också, hon är alltid lika kul att prata med.
Timothy kom och hämtade oss vi halv åtta. Åtta låg Julia i sängen och sov, hade varit fullt med röj idag tydligen. Jag och Timothy har sorterat tvätt och Nana har ringt från USA. Undra lite vad vi vill ha från saterna, dags att börja fundera. En sak vet jag i alla fall säkert... It's a give away!
Nu ska jag kolla på Bridget Jones Dagbok och äta godis som är kvar från igår. Varför är godis alltid godare dagen därpå? Imorgon blir det Tuben, jag är ledig från jobbet!





Kommentarer
Postat av: Michis & Leon

Och du är bäst, bäst, bäst, bäst!!! :)

love you

2009-11-23 @ 09:38:17
URL: http://michaelaslife.blogg.se/
Postat av: Anonym

L jag är duktig på ordinera andra..skall snart börja leva efter mina egna ord. (när barnen flyttat hemifrån) jag har en på 14 å en 11 år.

Men jag vet hur det är att jaga tiden ;-)

2009-11-23 @ 21:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December