Jobb, IKEA, middag i Heron.

{ 2009-11-2520:18:00 } Dagbok | 1 kommentarer


Okej dagens då.. Jobb som vanligt. Hade lite att göra dock, eftersom det är ny kampanj börjar imorgon så är det massa som ska göras. Det är alltid så att det är mycket kunder när man har mycket annat att göra i butiken också så man hinner inte med det man ska. Blev väl sådär halvklar idag känndes det som men ändå ganska skönt att gå hem vid fem.
Timothy och Julia kom och hämtade mig på jobbet och vi åkte iväg till IKEA. Skulle inhandla ljus som har varit slut här hemma ett tag. Har velat handla nya länge men eftersom jag är snål så vill jag inte handla det någon annan stans än på IKEA. Dem har goda luktljus plus att det är billigt. Var meningen att vi skulle äta där också men när vi kom upp till resturangen så var det superlång kö så vi struntade i det. Gick och tog det vi skulle ha, betalade och åkte till Heron för att äta. Vilka sprang man på där om inte Cassandra, Christofer och Jossefin. Vi skilldes åt en snabbis för att sen mötas igen vid foodcourten. Det blev Donken, fast jag egentligen inte ville, känner ju att jag vill vara lite nyttig. Vi pratade i alla fall om det mesta och sen skilldes vi återigen vid parkeringen.
Har betalat lite räkningar nu också, lika roligt som alltid... NOT! Men nu är det gjort i alla fall.
Ska nog fixa lite här hemma nu, plocka upp ljus. Nu har vi verkligen ljus så att det räcker hela julen tror jag.




Kommentarer
Postat av: Cassandra, mamma till Josefin

vi tyckte de var jätte trevligt att äta middag med er :) Kanske kan hända igen! hihi :) kram

2009-11-25 @ 22:30:06
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December