Kortis bara.

{ 2009-11-2621:27:11 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag blir det inte mycket bloggande. Jag  har varit på jobbet, var supermycket att göra idag vilket var skönt eftersom jag var där många timmar idag.
Åkte hem vid fem, handlade lite julblommot på vägen och mat också faktiskt. Till middag blev det hemmagjord thai faktiskt. Kyckling med cocosmjölk, grönsaker och ris. Blev lycket vilket jag inte trodde...
Nu på kvällen så har vi tejpat lister, ja ni läste rätt. Nu tar vi verkligen tag i målandet här hemma. Imorgon ska jag börja måla när jag kommer hem.
Nu ska här kollas på lite recept, mamma har mejlat recept på pepparkaksdeg och jag ska kolla lussekatter. På lördag ska nämligen jag, Michis och barnen baka i stora lass. När Timothy sen kommer hem från jobbet så ska vi åka till Gamla Stan och titta på julmarknaden. Jag längtar sjukt mycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December