Måndag igen.

{ 2009-11-0207:50:24 } Dagbok | 2 kommentarer


Så var det nyvecka igen. Timothy är på jobbet, jag och Julia ska till Tuben tänkte jag. Kul att träffa alla mammor och barn.
Igår hade Timothy match, dem vann med 6-2 tror jag. Älsklingen var så duktig så! Det blev inga mål tyvär, men utvisning... Träffade pappa och Fanny i Hannge Centrum innan matchen. Eftersom det blev ganska sent med  matchen så bestämde vi oss för att fika istället. Fanny kanske ska med till Tuben idag också, dett om hon bokar tre mäte såklart innan vi ska dit. Men eftersom Fanny är BÄST på sitt jobb så kommer hon nog hinna det.
Hmm.. Vad ska jag skriva mer. Ingen aning, ska in i duschen nu i alla fall, klä på mig, bädda sängen och sånt där nödvändigt. Kanske sätta på lite vänner?!



Kommentarer
Postat av: Cassandra, mamma till Josefin

Ni gick från lillcentrum som de kallas och vi åkte bil förbi och reagerade för sent så hann inte tuta heller :P



Ne tyvärr, josefin är försyld, eller börjar bli bättre och vill inte att hon ska bli värre. Så vi kommer vara hemma idag! kramar

2009-11-02 @ 10:41:09
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Michis & Leon

Sätta på lite vänner hoppas jag du inte ska göra, haha!

Du är ju redan påsatt så det skiker om det, hihi.



Puss på er!

2009-11-02 @ 19:55:49
URL: http://michaelaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December