Mycket att göra.

{ 2009-11-1020:15:11 } Dagbok | 1 kommentarer


Igår var jag på möte på jobbet på morgonen, utbildning var det som skulle göras och det gick bra. Jag pratar mest som vanligt...
Efter det kom Timothy och Julia och hämtade mig i Tyresö, jag och Julia blev skjutsade till Farsta där vi åt lunch och sen gick på Tuben. Michis var där och fotade, alla mammor och pappor var som galna. Hon fick verkligen inte en lugn stund.
Efter Tuben så gick jag, Fanny, Vivvi, Michis och Nicole och tog en fika. Gulliga Vivvsan bjöd mig! Vi satt och pratade om dålig TV som visas. Det slutade med gott skratt åt Mammas Pojkar och att Madde i Ensam mamma söker inte valde någon kille trots en hel sommar med dejtande.
Åkte sen hem, Vivvi följde med. Hon och jag sorterade Julias gaderob och Timothy gjorde pasta med köttfärssås. Jag följde Vivvi till Gullmarsplan efter Vänner och sen gick jag hem och mös med Timothy.
Idag var det upp vid sju som gälld. Lämna Julia på dagis för att sen åka till jobbet. Började inte förens tolv så jag satte mig och tog en kaffe på Donken. Köpte mig även tidningen Lantliv och satt och läste den. Mycket fina idéer, har kommit fram till att jag i år igen ska ha en vit jul här hemma. Jag hade ju tänkt göra om till rött i år men det blir inte så. Har kommit på vad jag ska göra till sängavlen sen också, ni får se bild här på bloggen när det är klart. Ni kommer förmodligen inte tro mina ögon, men snyggt kommer det bli.
Nu ska jag kolla på NAVY och dricka en kopp te. Ska sminka av mig och ta på mig mysbyxor, vill bara gå runt i det nu för tiden. Timothy jobbade natt natten till idag också ska även jobba inatt sp får passa på att krama på honom innan det är dags för honom att åka.






Kommentarer
Postat av: Mamma

Det låter mysigt. Det där med mysbyzor, te och kramar! Välkomna på fredag.

2009-11-11 @ 12:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December