Ny vecka.

{ 2009-11-3009:36:19 } Dagbok | 0 kommentarer


Helgen var underbar som sagt, lite panik, men ändå underbar.
Har nu på morgonen ringt viktiga samtal och på sätt blivit lugnare. Julia är hemma från dagis idag, ledig. Vill vara med henne så mycket som jag bara kan. Vet inte vad vi ska hitta på. Hade väl tänkt att vi skulle gått till TUben men kom på att jag måste fixa med Julia kalender så det blir nog stan istället. Känner att jag verkligen måste bli klar med den. Måste måla pinnen som allt ska hänga på också, kanske är det jag ska börja med så att det bara är att hänga upp allt ikväll så den är klar imorgon. Nej, nu vet jag att det är det jag ska göra idag. Wish me luck...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December