Så var man hemma då.

{ 2009-11-0420:11:01 } Dagbok | 1 kommentarer


Idag har jag jobbat i Haninge, kul att jobba i en annan butik faktiskt. Dem hade i och för sig helt andra rutiner
men det är alltid bra att lära sig nytt och även få inspiration.
Började i alla fall med att lämna Julia på dagis vid nio i tron på att jag började klockan tio. När jag hade lämnat henne och satt på tåget för att åka till Haninge tog jag upp almenackan för att skriva i något annat... Vad ser jag då? Jo att jag börjar klockan tolv. Piss och skit men samtidigt lite tur. Det är ju Halloweenfest på dagis imorgon och jag hae väl inte riktigt kommit på något bra som Julia kunde vara. Hade väl tänkt att hon skulle få ha sin prinsessdress som hon har hemma men tyckte det var lite tråkigt, på halloween vill man ju vara läskig. Åkte i alla fall in till stan för att leta efter lite grejer, tog mig en kaffe på Donken och gick när klockan var tio till Åhlens för att titta där. När jag står och prata i telefon med mamma, vem knackar mig på´ryggen om inte Michis. Hon och Leon var inne i stan för att titta på en byrå till lägenheten. Vi gick runt lite på Drottninggatan men jag hittade ingeting till festen imorgon men handlade dick kläder till luciståget som dem har i december.
Efter det åkte jag till jobbet, jobbade som en gris till klockan sex. Det var nämligen hur mycket som helst att göra. Hur blev det med utklädningskläderna då undrar nu, jo... Jag åkte efter jobbet till Jesper, Josefin och Hugo och lånade Hugos skelettdräkt! Hon kommer bli så cool så!
Nu ska jag kolla på TV, Danne (som var så gullig och kom och hälsade på mig på jobbet idag också..) kanske kommer med kladdkaka.







Kommentarer
Postat av: Nettan

Nu e de fullt ös på bruden må jag säga !

Ha ha !



kramiz

2009-11-04 @ 21:54:53
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December