Tisdag.

{ 2009-11-0319:24:33 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag har jag jobbat igen. Mellan tio fem var jag på Hemtex i Tyresö. Gjorde massa julgrejs så nu har jag verkligen den rätta feelingen.
Fanny kom och hämtade mig på jobbet så åkte vi till hammarby och åt pizza. Timothy och Julia mötte oss där. Var inte så hungrig tyvär, jag orkade inte ens en halv pizza.
Idag köpte jag nya blommor hem också, det blev en amaryllis till sovrummet och en till vardagsrummet. Mycket fint med lite grönt i fönstret tycker jag. Älskade Timothy håller på att fixa färg hit hem också så att vi kan börja måla om. Han ska köpa in till jobbet, blir billigare så.. Om det nu kan bli billigare än Bauhaus?!
Nu ropa Julia på mig, hon ligger i sin säng och försöker sova. Hon har fått lite rethosta, undrar om hon kanske måste vara hemma från dagis imorgon. Vi får se hur natten blir, sover hon dåligt så får hon vara hemma.
Nej, nu vet jag inte vad jag ska skriva, då är det lika bra att sluta. Vi hörs imorgon allesammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December