Bloggar igen.

{ 2009-10-0319:47:39 } Dagbok | 0 kommentarer


Känns att det varkligen var hur länge sedan som helst jag bloggade. Har helt enkelt haft alldeles för mycket att göra skulle man kunna säga.
Jag har jobbat, vi har varit på underbara barn mässan (kom hem med både det ena och det andra), har tillbringat tid med Vivvsan. Har haft det riktigt skönt faktiskt.
Nu är det helg, Timothy har jobbat idag så imorgon är det riktig helg för oss. Imorgon ska vi på kalas hos Edda och Elise. Jag och Michis har fixat med present.. Nu ska jag kanske hoppa in lite i duschen tror jag, gå igenom lite grejer som jag fick av Vivvi och sen så är det hockey på TV. Hörs mer imorgon, då kanske det rent utav kan komma lite bilder, vem vet..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December