Födelsedagskalas.

{ 2009-10-3020:53:00 } Dagbok | 0 kommentarer


Timothy hämtade mig på jobbet klockan fem, dä var det fullt ös idag. Det har ju kommit in massa julgrejer hela veckan och idag var det upp till mig och Pella att få ut allting i butiken. Gick bra...
När jag satte mig i bilen typ kvart över fem så styrde vi vår kos mot Haninge där vi skulle firi Kristin som fyllde elva år. Där var redan Julia, hon hämtades av Lisa på dagis efter lunch och var med dem hela dagen. Hon hade hur skul som helst, var på toa helt själv och bara hade det helt underbart.
Det bjöds på god mat, det får man alltid där. Geri är jätteduktig i köket... God tråta och lite filmtittande. Kristin hade gjord sin egen tårta och sen var också super! Vi tittade lite på film och vid åtta så åkte vi hem. Julia somnade som en liten prinsessa i bilen efter att ha varit igång hela dagen. Nu sover hon sött i sin säng och jag och Timothy sitter och tittar på Idol. Nu är helgen här och jag ska njuta i fulla drag! By the way, jag tror att jag hejjar lite på Eddie i Idol men tyckte inte han var super idag faktiskt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December