Förslag på outfit?!

{ 2009-10-2308:46:16 } Dagbok | 2 kommentarer


Shit, försov mig imorse. Trodde att jag tryckte på snoozeknappen men tydligen inte. Vaknade i alla fall kvart i sju och då var det bara att ringa Timothy och kolla om han kunde skjutsa Julia till dagis. Älsklingen kunde det som tur var. Jag slängde på mig kläder och sprang till T-banan. Nu sitter jag här, utan någon frukost i magen och då alltså hungrig som en varg. '
Men vidare till rubriken... Den 5/11 är det ju som sagt Spökfest på dagis och jag har ingen aning om vad Julia ska få vara. Någon som har något kul förslag? Nått som är läskigt, fast ändå inte för läskigt. Barnen får t ex inte ha ansiktsmask på sig för de som är små kan bli rädda och sådär. Behöver massa förslag!
Nu ska jag jobba vidare! Jobbar på Increasell till elva och sen är det vidare till Hemtex för att jobba mellan tolv och fem. Ikväll är det Idol, jag kommer väl somna när den andra personen har sjungit som vanligt...



Kommentarer
Postat av: Anonym

men gud, d finns ju massor me söta små "djävulsdräkter" med tillhörande(lysande el blinkande horndiadem) Inte så originellt men suuuupersött! Skulle passa din sötis perfekt!

2009-10-23 @ 17:19:15
Postat av: Michis & Leon

Titta här, underbara kostymer :

http://www.potterybarnkids.com/shop/k/halloween/halloween-costumes/index.cfm?cm%5Ftype=lnav

2009-10-23 @ 20:31:14
URL: http://michaelaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December