Grattis Mamma!

{ 2009-10-1909:34:22 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag fyller min mamma år, grattis grattis grattis! Det var i och för sig igår som vi firade henne. Mötte upp henne och Sverker på Grand Hotel där de hade tillbringat natten, gud så fint det var och vilken service. Efter det så åkte vi hem till Frida och Totto på Fridhemsplan, där bjöds det på kakor av alla dess slag, mumsigt som sjutton.
Efter fika så åkte vi hem till oss, bara Ludde var med dock eftersom mamma och Sverker skulle på någon föreställning på Folkoperan. Vi städade här hemma medas Ludde spelade NHL 09 på Xbox. Vi lekte lite med Julia och när klockan var fem så åkte vi till Globen för Ludde ville äta på Donken. Efter det så åkte vi och lämnade honom på Foloperan och sen till pappa för att äta middag. Det blev riktigt mumsigt, vallenbergare med pressad potatis och sås. Till efterätt blev det fruktsallad med vaniljvisp. Jag kom därifrån mätt och belåten. Kollade på Ensam Mamma Söker, gode gud hon Helena dejtar verkligen en kille som är lika gammal som mig. I och för sig så tycker jag i de flesta fall att åldern inte spelar någon roll, det är mest en siffra. Men när man har barn som är nästan lika gamla så tycker jag faktiskt att det är lite att gå över gränsen.
Nu har jag precis lämnar Julia på dagis och ska snart åka iväg till jobbet på Hemtex, jobber till sju ikväll så jag kommer väl hem helt död och hungrig som en en varg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December