Haft mycket att göra.

{ 2009-10-1619:21:37 } Dagbok | 1 kommentarer


Känns som om dagarna bara flyger förbi, vet inte ens när det var jag bloggade sist liksom.
Jag har varit lite sjuk, hostar som en toka, har jobbat rumpan av mig (både på Hemtex och Increasell). Hemma har det varit ganska lugnt, har kollat på mina TVprogram, Timothy har tränat och igår hade han match också. Dem förlorade och Timothy var utvisad fem gånger. Han har gått och blivit värsta busen...
Idag har vi varit och fotat barnen, det var en tjej som tog kontakt med mig och Michis via bloggarna och ville ha med Julia och Leon i sitt skolprojekt. Idag var dagen när de skulle fotas. Barnen var så duktiga. Det var meningen att de skulle pussas, temat på hennes projekt var "den längsta kyssen". Efter det så åkte jag och Julia tillsammans med Vivvi in till stan och fikade med Fanny. Efter det så blev det till att åka hem och laga mat, något så glamoröst som spagetti och kötbullar. Timothy är på bio med Danne, skulle se "flickan som leker med elden". Vivvi gick precis, jag ska plocka undan lite här hemma, sminka av mig, ta på mig mjukisar och tända lite luktljus innan Idol. Fanny kanske kommer hit sen också... Kanske ska man poppa lite popcorn?! Måste bli bättre med bilder här på bloggen också, imorgon så kommer det I promise!



Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha ha !

Du får säga till T att lugna sig lite ! Ha ha !

Hoppas hostan blir bättre och att du fick en mysig kväll !



Många kramizar

2009-10-16 @ 22:13:41
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December