Håller på att somna.

{ 2009-10-1121:52:18 } Dagbok | 0 kommentarer


Gud så trött jag är, bara jag lägger mig på soffan så somnar jag i princip.
Har nu jobbat sju dagar i veckan, är ledig imorgon och då ska Julia vara hemma från dagis. Vi ska mysa hela dagen...
I helgen så har jag jobbat som sagt, bara på Hemtex nu. Det gick riktigt bra i lördags, jag och Fia sålde så det rök, idag så var det dock lite mindre folk. Det betyder i och för sig att man har tid för annat, som att fylla på varor och städa. Efter jobbet så åkte vi till Jesper, Josefin och Hugo. Imorgon så fyller Hugo två år så det var kalas där idag. Hugo fick en bok om polisbilen och en poliströja. Riktigt kul present.
Efter jobbet så åkte vi till IKEA och åt, det var meningen att vi skulle äta middag med pappa idag som vanligt men eftersom han har jouren på jobbet så blev det inte så. Jag, Timothy, Julia och Fanny åkte istället till IKEA och åt middag, det var nämligen så att vi hade slut på luktljust här hemma. Köttbullarna var lika goda som alltid och jag hittade en lampa som jag vill ha i sovrummet här hemma. Stina-Lee hade köpt en sån fast liten men jag vill ha den större.
Idag var även mamma och co här med mitt gamla bord som jag hade när jag var liten, också min gamla docksäng. Kommer bli hur fint som helst, nästa helg så ska jag slipa och måla så det står härliga till, jag kommer lägga upp före och efterbilder!
Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, kommer somna som en stock (det har jag gjort hela den sista veckan...) Hörs imorgon mina kära!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December