Hemma tidigt.

{ 2009-10-2214:18:45 } Dagbok | 1 kommentarer


Idag blev det bara jobb mellan tio och ett, ganska skönt faktiskt. Jobbade med Pella idag också, vi kommer så bra överens.
Nu sitter jag hemma och väntar på Timothy. Vi ska sen tillsammans åka och hämta Julia på dagis. Tänkte att jag skulle åkt efter jobbet egentligen men då skulle jag kommit mitt i mellis och det är inte så smidigt.
Sitter nu här hemma och tittar på Polarexpressen. Jag har, som jag alltid får vid den här tiden på året, lite julabstinens. Julmusten har kommit till pressbyrån, det ramlar in julpynt på jobbet.. Ja ni vet sånt. Då brukar jag sätta på en julfilm här hemma och drömma mig bort. Börja planera lite julklappar osv. Vad vi ska ha för pynt här hemma. Julen är min favvotid, by far! I jul så kommer Nanna (Timothys mormor) och MM (Timothys moster) och hennes familj Justin och lilla Luna hit också. Ska bli så himla mysigt. Eftersom man har skilda föräldrar så blir det en hel del pusslande men det brukar blu lyckat i alla fall.
Jag tänkte att jag i år ska göra en egen julkalender till Julia, en där hon får ett litet paket varje dag fram till julafton. På julafton så kommer hon att få sin outfit som hon ska ha på sig. Tycker sånt är jättekul, lägga ner det lilla extra på vår älskling.
Tror nog jag ska göra mig en kopp varm choklad nu innan Timothy kommer hem. Eller ska jag kanske ta ett glas cocacola?? Shit vilka problem jag har...



Kommentarer
Postat av: Cassandra, josefins mamma

hejsan svejsan!

Självklart behöver du inte ha något hemma hos dig! Men du får rabatter om du har hemma och du får en gratis produkt. Men självklart kan du bara få köpa av mig. Du kan få en kod där du kan få 10% alltså homeparty pris från hemsidan!

Men nästa söndag ska Marie ha homeparty hos mig, eftersom de är lättare att ha här iställer för hemma hos henne! Så om ni vill kan ni komma då. Men då är de samma priser som på den koden som du använder dig av på hemsidan! :)

2009-10-22 @ 15:55:50
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December