Kalas på kanelbullens dag.

{ 2009-10-0420:26:06 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag är det kanelbullens dag och vi har varit på kalas hos Edda och Elise.
Kalaset började vid tolv, Julia sov till strax innan ett men vaknade i tid till tårtan. Allting var supergott, tjejerna hade varit duktiga och bakat själva.
Edda och Elise fick massa fina presenter, av Julia och Leon fick de varsin bok och varsin outfit. Tänk att för ett år sedan så var de mina och var på BB. Känns helt sjukt att det går så fort, ett barnen blir så stora.
På väg hem så stannade vi i alla fall på Coop i Haninge och handlade lite. Kom hem och fixade med Julias fäll i Urbanvagnen. Det ser så mysigt ut, jag vill sitta där själv och bli omkringskjutsad.
Jag och Michis började med maten vid halv fem, idag blev det hemmagjord plankstek med oxfilé och hemmagjord potatismos. Michis gjorde vitlölssmör till, vi hadde bearnaisesås också. Det var riktigt mumsigt, jag orkade inte allt, men det var ingen fara för Timothy slickade min tallrik i princip. Gud så gott det var, älskar att göra sådär god mat och njuta med vänner.
Nu på kvällen så har vi kollat på "What women whants", en av mina favvofilmer. Tror att det är för att den inte är så svår att förstå, den slutar lyckligt och tycker att det är jättebra filmusik faktiskt.
Nu skjutsar Timothy Michis och Leon till tåget, det regnar ju ute. Riktigt hösrugg är det faktiskt.
Imorgon så är det en körig dag, ska iväg till Fannys jobb och provjobba på morgonen, hämta Julia efter lunch på dagis. Måste nog hoppa i säng snart, ska nämligen iväg tidigit tidigt tidigt på morgonen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December