Mammas pojkar på fyran.

{ 2009-10-2921:26:35 } Dagbok | 1 kommentarer


Mitt är verkligen helt vanligt, kanske lite tråkigt. Idag har jag åter igen varit på jobbet, känns som om jag är där hela tiden nu faktiskt. Jobbar ju sju dagar i veckan ibland, men som skrivet tidigare så är jag ledig i helgen. Jippi!!!
Har nu på kvällen kollat på Mammas Pojkar på fyran. Vet inte riktigt vad jag tycker om att sverige hela tiden ska härma USA med tvprogram, kan vi inte komma på nått själva? Sen upphör jag aldrig att förvånas över vad det finns för människor i vårt avlånga land. Jag frågar mig detta: När man som 18åring ställer upp i en såpa som denna, vad vill man ha ut av det? Är man verkligen där för att träffa sin livs kärlek eller handlar det bara om publicitet, att man senare (när man är till åren gången) ska kunna säga att man har det som en "merit"?
Har betalat mina räkningar också, alltid lika roligt. NOT! Med strulet på jobbet så var det ännu tråkigare den här månaden. Men pengar löser sig alltid brukar jag säga... Sålde ju som sagt min vinterjacka igår och har nu kommit på var jag ska köpa för ny jacka för pengarna jag fick ut. Den blir till att inhandlas på lördag tror jag, kanske ska ta med mig hela familjen in till stan då?! Vore lite mysigt faktiskt.
Nej, nu ska jag kolla lite på Criminal Minds tills Timothy kommer hem från träningen sen blir det sängen för mig.



Kommentarer
Postat av: Marie - Nellie & Oliwer´s Mamma

va fint du fått det i bloggen :)



kommer ni på söndag ? det vore roligt

kram

2009-10-29 @ 23:30:35
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December