Nytt jobb och sen Tuben.

{ 2009-10-0516:17:47 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag lämnades som sagt Julia tidigt på morgonen, det blev frukost på dagis. Det var tydligen en hit... Åkte efter lämning av barn in till stan för att gå på "intevju" på Fannys jobb. Det gick riktigt bra och ska tillbaka dit resten av veckan. Jag jobbar ju bara halvtid på Hemtex så det känns bra att nu ha ett till jobb, jag ska alltså vara där när jag inte jobbar på Hemtex. Dra in lite extra till familjen så man kanske kan hitta på något kul, åka iväg eller så. Köpa något fint till sin älskade.
Jobbet går i alla fall ut på att ringa runt till olika företag och boka in möten. Får sitta med sånt där coolt headser på huvudet och knappa på en dator. Känner mig väldigt duktig, måste jobba lite på min telefonröst bara. Har dock bästa coachen, min kära syster. Tack för hälpen kära syster...
Efter att ha varit där på förmiddagen så åkte jag och hämtade lillan. Hon blev hämtade efter lunch och somnade i vagnen. Vi skulle iväg till Tuben i Farsta. Där var alla mammor, det var jättetrevligt, satt och pratade med de flesta. Timothy kom och hämtade oss där, vi handlade lite underställ till Jullis, ett fleeceställ, vantar och strumpbyxor. Sånt som dagisbarn behöver som ni vet.
Nu är vi hemma, ska plocka undan lite här hemma och sen börja med mat. Det kommer även en tjej som ska kolla på Julias gamal åkpåse idag också. Har lagt ut den på blocket, precis som med min Fjällrävenjacka. Det är dags för förändring den här vintern tycker jag. Tänkte att jag kommer in och bjuder på lite Juliabilder senare ikväll när Timothy är på träning och jag ska kolla på Hollywoodfruarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December