Sitter i soffan och tittar på TV.

{ 2009-10-2821:36:23 } Dagbok | 2 kommentarer


Idag jobbade jag mellan tio och sju. Känndes som om det skulle bli en väldigt lång dag i början men det ordnade upp sig.
Efter jobbet så sprang jag till bussen, åkte till Gullmars och träffade Vivvi en snabbis. Vi pratade om allt mellan himmel och jord sen sprang jag hem till Timothy som hade gjort god pasta carbonare till middag. Julia sov tyvär, men vad kan man vänta sig när man kommer hem åtta liksom.
Imorgon så är det jobb igen, på fredag också men sen är det helg. En helg när vi alla tre är lediga tillsammans, jag Timoty och Julia. Jag längtar så sjuuukt mycket, det pirrar i magen när jag tänke på det och just nu så får det mig att orka. Kanske gå och lägga mig nu så att helgen kommer fortare???



Kommentarer
Postat av: Mormor

Den kommer fortare, jag lovar! Ha det gott.

2009-10-29 @ 09:06:26
Postat av: Nicole - mamma till C

Nu önskar vi att helgen kommer fortare. sköt om er :)

2009-10-29 @ 14:50:34
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December