Teater.

{ 2009-10-0820:00:53 } Dagbok | 1 kommentarer


Det mesta som sker på dagarna är att jag jobbar, kanske inte så kul att läsa om. Tänkte därför berätta om något kul som hände igår, när jag kom hem igårkväll så var klockan alldeles för sent så jag hann inte skriva då. Så jag berättar helt enkelt nu istället...
Igår efter jobbet så skulle jag med pappa och Fanny på teater. Timothy och Julia kom in till jobbet så åt vi middag tillsammans på stan och när vi ätit så åkte jag och Fanny till teatern. Maximteatern på Karlaplan.
Vi var där och såg en pjäs som heter "Celofan Babe", det är Fannys och pappas granne som spelar huvudrollen. Anna Granath heter hon och är en ganska känd stå-upp-komiker.
Pjäsen handlade i alla fall om en kvinnas vardag, kvinna med två barn, karriär och man.. Hur man gör för att få vardagen att gå ihop. PÅ vissa ställen skrattade jag så jag nästan grät så himla kul var det. Samtidigt så var det nästan lite obehagligt hur jag ibland kunde relatera till hennes sätt att se på saker. Känslan av att ibland inte alls ha kontroll och bara känns hur saker sker över ens eget huvud.
Hur som helst, pjäsen var super och jag rekomenderar den verkligen...




Anna Granath är "Celofan Babe"



Kommentarer
Postat av: Cassandra, mamma till Josefin

Hur ser de ut med målvakter i Vh just nu? :) Kan inte du be timpa kolla de? :) kram

2009-10-11 @ 17:58:57
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December