Tisdag.

{ 2009-10-2721:00:51 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag åts det lunch med Fanny, mycket trevligt. Fick prata av mig lite som det behövs ibland. Jag har världens bästa syster.. Hon är mer än en syster för mig, vet inte hur jag ska beskriva det. Vet inte vad jag skulle göra utan henne.
Efter det så gick jag och Julia på stan lite, inhandlade korgar till badrummet som jag nu har gjort i ordning. Är så sjukt trött på att det är stökigt där inne och nu är det TYP fixat. Lite smågrejer som måste göras. Sen har vi ju den andra toaletten som måste tas om hand också. Där är det mer jobb vill jag lova. Jag undar lite när de ska byta fönster i vårt hus också. Känns verkligen som om det är läge för det. Vill också verkligen måla om i vår "hall" untanför vårt och Julias sovrum, vardagsrummet och den riktiga hallen. Jag hatar lattefärg skulle man kunna säga. Målas måste det göras innan jul också, jag har kommt på att det är bäst för vår lilla familj att sätta datum på saker och ting. Annars är det nämligen så att det tar hundra år för saker och ting att bli klart.
När vi gått på stan en stund så ringde Iida och vi bestämde tid och plats för dagens date. Iida är hur tjock som helst. Vi fikade i Sturegallerian och sen så gick vi och kollade i lite affärer, Koffert (världens i princip finaste inredningbutik) och NK blev det.
Vi skiljdes åt vid Centralen halv sex och jag och Julia åkte hem till Timothy som hade gjort pytt-i-panna till middag. Vid kvart i sju åkte han iväg till träningen och jag satte igång med toan. Julia somnade vid sju.
Vid halv åtta så kom det några och köpte min fjällrävenjacka, känner att det är dags för en ny jacka i år. Undrar vad det blir för nån??
Nu ska jag kolla på House och vänta på Timothy... Jag saknar hans varma famn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December