Dagens lite snabbt.

{ 2009-09-1619:19:37 } Dagbok | 1 kommentarer


Jobbade mellan tio och fem. Fick riktigt mycket gjort, gjorde om kampanjytan som ska vara klar imorgon, gjorde om frotté bordet. Ja det fanns riktigt mycket att göra faktiskt!
Timothy och Julia kom och hämtade mig efter jobbet och vi åkte tillsammans till Vegabaren och åt middag. Hade verkligen ingen fantasi att komma på något annat till middag. Till Vegabaren kom och Daniel, trevligt trevligt. På Vega så finns det en gubbe som tycker jättemycket om Julia, han brukar komma med leksaker, kanske en glass då och då. Idag så fick han en puss av Julia så kan tänka mig att vi måste hålla i henne nästa gång vi är där, annars kanske hon försvinner ut i köket och aldrig kommer tillbaka.
Nej, nu ska jag ta en snabbdusch. Det blev helt svettigt på jobbet idag! Sen ska jag bara ta det lugnt och kolla på TV, dricka lite Loka Mango.

Svar till Lilli också: rosa linnet kommer från Zara, kjolen från H&M, krona och vingar har vi fått av Michis och Leon. Vet att kronan kommer från Lindex, vet dock inte om vingarna kommer därifrån också.



Kommentarer
Postat av: Fanny

Underbara söta Jullbull och underbara bästa emms!

2009-09-17 @ 08:12:52
URL: http://fannyklaracecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December