Eftermiddag.

{ 2009-09-1715:35:57 } Livets goda | 0 kommentarer


Kakan blev klar och Julia hämtad. Fröknarna blev hur glada som helst, blev tom omkramad. Sa att det blev glada för att jag visade min uppskattning. De är så otroligt gulliga, jag älskar verkligen Julia både fröknar och dagis. Dem är så otroligt proffisionella, you name it... Dem har verkligen fått Julia att trivs så himla bra, så fort man pratar om dagis så blir hon på bra humör. Att vår vardag går ihop har jag fröknarna att tacka! Nu ska vi byta blöja och sen så ska jag sortera mer tvättm, den tar ALDRIG slut.




Fröknarnas tårta




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December