Emms tells all...

{ 2009-09-0115:45:56 } Dagbok | 1 kommentarer


Okej alla underbara läsare, jag har verkligen varit hur dålig som helst på att blogga i helgen. Vi har ju bott hos Timothys pappa.
Det hela började med att Fanny i lördags hade sin 20årsfest. Jag och Michis lagade mat och gjrde cupcakes för fulla muggar. Det blev riktigt gott och väldigt trevligt sällskap. Julia var hemma med morfar och farfaroch hade kul. Det hade gått hur bra som helst, hon hade ätit bra och inte somnat allt för sent. Vi kom hem vid halv två och somnade då direkt!
På söndagen så vad vi och kollade lite när släkten startade Tjejmilen, jag och Timoty tog oss tillsammans med Julia en riktig långpromenad dess för innan, såg Stellan Skarsgård på Coop i Medis.
Vi var och kollade på träningen och sen var det pizza som gällde som söndagsmiddag.
Igår, måndag, måndag så fyllde Fanny hela 20 år. Det blev ännu ett storkalas där jag och underbara Michis stod för mat och tårta. Tårtan blev jättefin, vi vet dock att nästa gång vi ska göra den så ska vi göra dubbel sats av fyllningen.
Idag har jag varit på stan med släkten, visat dem Gamla Stan och strosat i affärer av olika slag.
Michis och Leon mötte upp oss vi Centralen vid två, vi åkte och hämtade Julia på dagis. Idag sa fröknarna att det hade gått hur bra som helst. Hon hade ätit och sovit som en liten prinsessa, som Mariana sa.. "Det var som ett helt annat barn idag!"
Nu sitter vi här hemma, slut av promenad och värme. Jag trode ju att det skulle var akallt idag för det var så dåligt väder när jag kollade ut imorse, men inte då.
Ikväll ska det lagas mat och sen så ska vi kolla på hockey. Timothy ska börja spela igen och idag så ska vi kolla på hans blivande lag. Det är div 3 så det handlar om kanske max två kvällar i veckan.

Nu ska jag gosa med Julia, hörs sen!



Kommentarer
Postat av: Berit

Tog du ingen bild på maten och tårtan.

Kramis MrsBettan

2009-09-03 @ 19:29:04
URL: http://mrsbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December