Har handlat mat.

{ 2009-09-1019:34:15 } Dagbok | 2 kommentarer


Efter att ha sprungit så duschade jag och gjorde mig iordning sen begav vi oss till Michis sida av stan för att handla mat. Vi handlade tillsammans med henne mormor Berit. Vi fick med oss både det ena och det andra hem, tackar MrsBettan för hjälp, skjuts och allt.
I bilen hem så åkte Michis mamma med också, de kom in och kollade på lägenheten och tyckte den var jättefin. Fick inflyttningspresent också! Jag tackar och bugar... Det var ju meningen att vi skulle ha någon form av inflyttningsfest men det har ju inte blivit av. Vet inte riktigt när det kommer bli nu när jag börjar jobba också.
Imorgon är det mormors begravning, helt overkliget. Jag vet inte var jag ska ta vägen faktiskt, jag kommer vara så sjukt ledsen så det finns inte. Tur att Timothy är där så jag kan gråta i hans famn!
Nu ska vi kolla på Vänner sen får vi se vad som är på, Vänner vet man alltid är bra liksom.




Älsklingarna idag





Kommentarer
Postat av: Nettan

Varsegod !

Vill se kort sen när ni satt upp "dom" !!!!



Ha en mysig kväll !

kram

2009-09-10 @ 20:03:06
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Fanny

Mina älsklingar!

2009-09-11 @ 09:55:04
URL: http://fannyklaracecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December