Heldag med Vivvsan.

{ 2009-09-2219:25:17 } Livets goda | 0 kommentarer


Idag efter att ha lämnat Julia på dagis så åkte jag till Haninge Centrum för att möta upp Vivvi. Vi satte oss i på ett café i centrum som gör de godaste salladen i hela världen tror jag. Vi gick runt och kollade lite, vi kan säga att Vivvi har en viktig date på torsdag, och behövde lite inspiration till vad hon skulle ha på sig. Efter det så satte vi oss på pendeln och åkte hem till oss. Det var första gången Vivvi var här hemma och hon tyckte det var hur fint som helst, det är så roligt att alla som kommer hit blir lika kära som vi är i lägenheten.
Vi gick och hämtade Jullis på dagis, hon var riktigt glad. Vi busade här hemma och sen så satte vi igång att baka bullar. Jag gillar ju stooora bullar så vi gjorde i muffinsformar, har inte provat dem än men dem ser super ut.
Till middag så blev det spagetti carbonara, det var riktigt länge sedan man åt det.
Nu är jag hur trött som helst, Julia hade en ganska dålig natt så det blev inte så mycket sova för min del. Hoppas på det ikväll.. Ska nu sminka av mig och sen krypa upp i soffan med äppeljuice och en kanelbulle. För man kan väl inte gå och lägga sig klockan åtta. Eller?!




Goda kanelbullar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December