Hockey.

{ 2009-09-2111:04:35 } Dagbok | 0 kommentarer


Igår hade som sagt Timothy match, ute i Västerhaninge, matchen började fem. Jag och Julia mötte upp Michis (utan Leon som var med morfar) vid södra station halv fyra, vi satte oss på pendeln och så var vi på väg.
Julia var på toppenhumör hela resan, hoppade på sätet, jag tog såklart av henne skorna. Hon skrattade och skojade och var allmänt söt. Vi kom jättetidigt till hallen men satt utanför och njöt av solen tills det var dags att gå in.
Ishallen var hur kall som helst, tur att man hade på sig mycket kläder. Jag längtar tills det blir kallt ute också så man kan ta på sig ordentligt med kläder från början. Jobbigt att ta på sig när man går ut och in.
Timothy var superduktig, han åkte jättemycket skridskor, tacklades och gjorde hela två mål. Timothy är mitt alldels egna hockeyproffs. Julia tyckte det var jättekul, först blev hon lite rädd för pappa när han hade alla skydd och hjälm på sig men efter ett tag var det roligt. Satt och ropade på pappa mest hela tiden.
Vi kom hem vid åtta och då somnade Julia direkt i sin säng. Hon sov hela natten och vaknade klockan sju. Vi var på dagis halv nio och klockan nio så var jag på möte med Michis inne i stan. Nu sitter jag hemma, ska fixa och dona som vanligt. Göra en veckomeny och lite sånt... Puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December