Jobbade.

{ 2009-09-1919:25:53 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag var jag och jobbade igen, jag är hur trött som helst nu. Det var inte så mycket att göra idag tyvär, sorterade bland gardinvisningarna och sen så började vi titta lite på hur vi skulle gå tillväga när vi snart ska bygga om i butiken.
Jobbade till fem och kom hem vid strax efter halv sex. Det var tänkt att vi skulle äta makaroner och falukorv till middag men underbara Daniel ville komma hit och laga mat, passade mig utmärkt eftersom jag är hur trött som helst. Det blev i alla fall god förätt, varmrätt och snart ska vi äta efterätt, eller Fanny och Daniel äter redan men jag och Timothy sitter som två utslagna hjältar och är jättemätta. Julia sover sött i sin säng, somnade som en liten prinsessa. Hon och Timothy har varit i stallet med Fanny hela dagen. Hon har tydligen på två olika hästar och är jätteduktig.
Nu ska vi snart sätta på en film, jag ska sminka av mig för jag vet att jag kommer somna i Timothys famn på soffan. Jag älskar Timothy...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December