Kollar på IDOL.

{ 2009-09-0820:20:53 } Allmänt | 0 kommentarer


Dagen har varit lugn, tagit det lugnt här hemma.
Till middag så blev det falukorv med potatismos, jag får alltid så dåligt samvete när jag serverar något så enkelt som falukorv så då blir man tvungen att göra eget potatismos. Det gott i alla fall! 
Timothy är på träning, mitt lilla hockeyproffs. Han ska jobba natt inatt igen, hatar att sova utan honom.
Jag Fanny och Michis sitter och tittar på IDOL 2009, alltid lika kul när dem gör bort sig. Kul att första tjejen var riktigt duktigt i alla fall, bådar gott inför den här säsongen! Är det någon som vet när Let's Dance börjar? Det är verkligen mitt favoritprogram. Kommer det att gå i år igen eller? Hoppas verkligen det.
Nej, nu ska jag ner i tvättstugan snart igen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December