Kom hem alldeles för sent.

{ 2009-09-0508:56:01 } Julia i bilder | 0 kommentarer


Vi möttes ju inte förens nio till middagen igår, innan vi satt vid bordet så var hon kvart över nio, kvart i tio så fick vi beställa.. Ska jag fortsätta?! Maten var jättegod, det blev både förrätt och varmrätt, jag var alldels för mätt för desert. Trevligt sällskap var det också, vi träffas alldels för sällan släkten från pappas sida.
Tror jag kom hem vid halv ett, och gammal tant som jag här haha så var jag hur trött som helst. Sminkade av mig och hoppade direkt i säng.
Julia sov bra hela natten, tror hon kom in till oss vid fem. Eftersom hon sov så bra så är det klart att hon sov lite kortare, hon vaknade sju tror jag. Både jag och Timothy var hur trötta som helst, fick inte upp ögonen i princip, men vaknar lillan så är det bara att gå upp. Timothy gjorde frukost medans jag stod i duschen, blev rostade mackor med räkost och en kopp kaffe, mumsigt värre. Jag är verkliegen jättedålig på att äta frukost men ibland så får jag ryck och är riktigt duktig.
Undrar vad man ska hitta på idag då? Eftersom jag inte tvättade alls igår så måste jag göra det idag, tänkte att jag kanske gör det ikväll när Timothy är hemma igen, han jobbar idag.
Nu har Timothy visat mig hur man för över bilder också, de var som jag trodde men vågade inte pröva själv om det skulle vara så att det var fel!
















Lite pics från prev. days






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December