Lämnat Julia

{ 2009-09-1109:50:35 } Dagbok | 1 kommentarer


Lämnade precis Julia på dagis, hon var så glad så. Vid grinden så möttes vi av en glad Leon (inte vår Leon utan en på Julias avdelning). Han följde med och lämnade vår vagn, när Julia hoppade ur så tog han henne i handen så gick dem tillsammans till klätterställningen. Jag älskar att se barn sådär glad, det kan göra min dag. Att se andra är sådär gulliga mot min dottar gör mig ännu gladare. Den här dagen började verkligen piss, känner mig nere och känns som om jag inte orkar något alls... Sen när man lämnar Julia på sånt bra humör och möts av andra underbar glada och söta barn så känns det helt plötsligt bättre.
Nu ska jag drica lite juice och sen så ska jag duscha, Timothy kommer hem efter elva någon gång och då måste vi åka och hämta svart slips till honom.








She makes my day



Kommentarer
Postat av: Nettan

Lycka till idag !

2009-09-11 @ 14:17:37
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December