Lång dag.

{ 2009-09-1520:00:20 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag började jag som sagt klockan nio. Lämnade Julia vid åtta, det gick jätterbra, hon trivs verkligen! Tog mig till Tyresö, det är något strul med bussarna, eller man vet liksom inte när de går för det står olika tider överallt.
Kom till jobbet tio i nio, köpte med mig kaffe. När jag kom dit så dammsög jag och moppade hela butiken, det blev väldigt rent och fint. Luktade sådär gott som det gör när man moppar med såpa. Som jag har skrivit tidigare så börjar vi med ny kampanj på torsdag så det är mycket som ska göras om i butiken, idag bäddade jag iordning sängen. Det blev riktigt bra, älskar att välja lakan, gardiner och accesoarer. Tiden flög i alla fall iväg, helt plötsligt så var klockan fem och det var dags att gå hem. Egentligen så skulle jag ju vara ledig imorgon men Pella (min kollega) är sjuk så vi bytte dag. Jag är nu ledig på torsdag, fredag istället. Tänkte att Julia skulle få vara hemma från dagis på fredag eftersom det har blivit ganska långa dagar de senaste.
Nu sitter jag och bloggar framför TVn, Vänner tog precis slut. Undar vad man kan hitta på TV nu då? Whipeout US kanske? Känner att jag inte orkar med något allt för djupt idag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December