Ledig.

{ 2009-09-1709:29:19 } Dagbok | 1 kommentarer


Idag är jag ledig från jobbet. Eller ledig och ledig, tänkte att jag ska städa här hemma nu medans Julia är på dagis. Känns skönt att få det gjort, tvätt, dammsuga och sånt ni vet. Rolig första lediga dag va?! Känns ibland som om jag inte gör annat än att städa och tvätta.
Tänkte att jag skulle börja med det och sen så är jag sugen på att baka också. Jag är dock inte sugen på att äta kakan så jag tror jag ska ta med den till fröknarna på dagis när jag hämtar Julia klockan tre.
Nej, nu ska jag kolla lite på min favvoserie medans jag viker lite tvätt.








Såhär söt är Jullbull idag



Kommentarer
Postat av: michis & leon

Sötaste prinsessan i historien!



*"åh tänkt att hon är min"* - leon finurlar till en puss på skärmen

2009-09-17 @ 14:01:27
URL: http://michaelaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December