Lördag.

{ 2009-09-1216:57:26 } Dagbok | 0 kommentarer


Mamma, Sverker och Ludde kom hit vid halv elva, dem skulle hämta ett bord som vi har haft som är deras. Vi satt här hemma och tog det lugnt, de har inte riktigt sett hur det ser ut här hemma.
Michis och Christer kom och hämtade Michis och Leons saker, vet inte riktigt vad jag ska skriva om det. Jag känner mig nere och ganska handikappad men jag hoppas att det kommer att gå åt bättre håll.
När Julia hade ätit lunch och skulle sova så vandrade jag, mamma, Sverker, Ludde och Fanny ner mot Hammarby Sjöstad. Fanny följde bara med ner dit och åkte sen hem igen för att att åka och hämta sin kompis.
Vi andra gick och åt brunch vid vattent, på ett ställe som heter Jimmys. Det var väldigt god mat, jag var superhungrig. Servicen var väl dock inte att hänga i julgranen.
Timothy kom och hämtade oss efter jobbet och vi åkte direkt ut till Haninge för att kolla på älskade Eagles när de uppträdde på Haningedagen. Vi kom dock försent då jag hade tagit fel på tiden.. Vi gick runt där ett tag och kollade på allt som fanns där. Julia fick åka något litet tåg och så fick hon en ballong. Det var lyckat hur som helst. Nu är vi hemma och jag ska börja med mat. Ikväll så ska jag fixa med min naglar.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December