Måndag.

{ 2009-09-0719:47:58 } Dagbok | 0 kommentarer


Okej...
Jag har hängt med Leon hela dagen. Vi var hemma och tog det lugnt på morgonen sen så gick vi iväg till Gullmarsplan för att beställa blommor till mormorsbegravning, tror att det kommer bli jättefint. Hon i affären var jättesnäll och hjälpsam.
Leon fick lunch, köttbullar och potatismos. När vi satt och åt som bäst så kom en kille fram till mig, kan ha varit kanske mellan 20-25 år. Han kom fram till mig och frågade varför jag var med Leon och sen så berättade han att han läser både min Michis blogg. Kul att man blir igenkänd lite sådär.
Efter det så åkt vi in till stan och mötte upp Michis och Fanny. Vi åt jätteäcklig sushi till lunch, laxen var alldeles för tjockt skuren och det var för mycket wasabi på. Det gick bra för Michis på jobbet, Fanny har fixat, hon ska tillbaka imorgon. Vågen för Michis... 
Efter det så åkte vi hem, Michis hade höga klackar på sig och det är inte så skönt att gå längre tid i om man inte är van.
Vi gick till Globen, inhandlade lite grejer och sen var det dags att häma Julia. När vi kom dit så satt dem och åt glass, det var kalas för Holly som fyllde år. När vi kom hem så låg Timothy och sov, han ska jobba inatt.
Vi lagade mat, det blev pasta med jättegod tomatsås.
Timothy är nu iväg på sin första träning, ska ringa så fort han är klar så jag får veta hur det har gått. Tror att det kommer hur bra som helst, Timothy är mitt egna lilla hockeyproffs.
Barnen somnade bra idag också, tror dock att Julia börjar bli lite förkyld, ska kolla med dem imorgon om dem kan sätta på henne lite mer kläder när dem är ute. Tycker att det börjar bli lite kyligt ute nu och när jag harr kommit och hämtat henne så har hon inte haft tillräckligt med kläder på sig, eller tycker jag i alla fall.
Nu sitter jag och Michis framför varsin dator, vilka nördar va! Timothy köpte massa godis till oss så nu ska vi gotta oss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December