Myser i soffan och bloggar.

{ 2009-09-2120:05:23 } Dagbok | 1 kommentarer


Hämtade Julia vid tre, vi gick hem och då möttes vi utav Timothy. Vi åkte tillsammans och handlade. Vi har nu handlat för hela veckan.
När vi kom hem så började jag med maten. Jag gjorde färsbiffar, potatis med äpple och pepparotssås. Det blev riktigt gott. Julia ett bad efter maten och sen somnade hon vid kvart över sju. Gummsan är helt slut efter dagis.
Nu sitter jag och kollar på TV. Det är ju Färjan, Simon och Thomas och sen Holluwoodfruarna, jag sitter bänkad. Handlade äpplejuice idag också, jag har varit sjukt sugen på det i flera dagar nu. Ska alltså hälla mig ett fullt glas och krypa ner under filten här i soffan. Timothy är på träning och kommer inte hem förens sent. Hoppas jag orkar hålla mig vaken och vänta på älsklingen, brukar sluta med att jag somnar på soffan men jag försöker i alla fall.
Juste, handlade jäst idag också så på lördag så ska jag baka bullar tänkte jag. Blev så inspererad av underbara Michis när hon bakade så. Hon kanske tom vill komma hit och baka med mig, man kan ju alltid hoppas. Funderar på om jag ska planera något riktigt kul tills på fredag, min underbara vän behöver verkligen det.
Michis, jag vill att du ska veta att ingenting någonsin kommer rubba mig från din sida. Jag kommer hjälpa till slutet och även om vi har hela världen mot oss så kommer vi att klara det tillsammans. Du är den bästa vän jag någonsin har haft och jag tänker inte förlora dig. Inte till det mörka och inte till någon annan. Det är vi till slutet, glöm aldrig det. I svåra tider så vill jag att du tänker på det, att du ser mig stå bervid dig. Du är bäst och jag VET att allting kommer att lösa sig.







Kommentarer
Postat av: Nettan

Ni e så gulliga mot varann !

Michis kan vara glad att ha en sån bra kompis som du är ! Ibland är det lättare att prata med en kompis än med en gammal morsa. Ha ha !



Ha de

kram

2009-09-22 @ 10:27:37
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December